FANDOM

Johann George Faust VIII
Faust VIII
Informacje
Japońskie imię ファウストVIII世
Zromanizowane imię Fausuto Hassei
Angielskie imię Faust VIII
Pierwsze pojawienie Rozdział 39 (manga)

Epizod 15 (anime)

Przynależność Drużyna "Funbari Onsen"
Zajęcie Lekarz

Szaman (Nekromanta, dawniej)
Mochirei (duch stróż)

Głos Takehito Koyasu (japoński)

Matt Caplan (angielski)
Sam Regal (angielski, w epizodach +20)
Marc Thompson (angielski, w epizodach +15)
Zbigniew Wróbel (polski)

Furyoku 9.000 (początek)

12.500 (finał)

Duch stróż Eliza Faust

Frankensteiny

Johann George Faust VIII (ファウストVIII世, Fausuto Hassei) - fikcyjna postać z mangi i anime Shaman King. Jest nekromantą i sojusznikiem Yoh Asakura.

WyglądEdytuj

Faust VIII Battle Uniform

Pojedynkowy Strój Fausta

Faust VIII ma wiele cech jego wyglądu, które wyróżniają go spośród innych postaci występujących w Shaman King. Ma trwałe odbarwienie warg i worki pod oczami, co jest efektem niewyspania. Jest również bardzo chudy z powodu niedożywienia. Odkąd Eliza zmarła, Faust mało je, powiedział nawet Yoh podczas ich pierwszej walki, że je tylko minimum jedzenia niezbędne do życia. Bardzo zauważalną cechą jego wygląd jest inny kolor skóry przyszyty na jego klatce piersiowej i tułowiu. Nie wydaje się, aby ta skóra robiła mu coś złego, lecz dzięki niej Faust wygląda bardziej przerażająco. Amidamaru twierdzi, że Faust cuchnie śmiercią.

OsobowośćEdytuj

Faust jest zazwyczaj bardzo szczegółowym i cierpliwym człowiekiem, który myśli naukowo, chyba, że sprawa dotyczy jego ukochanej. Nie znosi on przerw podczas pracy. Reaguje, gdy ktoś obraża Elizę, z kolei, gdy ktoś obraża jego, nie denerwuje się.

Faust jest uosobieniem poświęcenia, dał swojej żonie wszystko i nadal jest gotów zrobić cokolwiek, aby ją chronić i o nią dbać. Jest bezinteresowny i zdeterminowany, co daje mu wielką siłę w Walkach Szamanów.

Poza niestabilnościami psychicznymi, cierpieniem emocjonalnym i lekko gotyckich nastrojach, jego największa siła pochodzi z jego czystego serca.

Faust jest szalonym, ale niesamowicie genialnym lekarzem, który specjalizuje się w ratowaniu żyć. Oczywiście, jego praca ukazuje aspekty osobowości. 

Umiejętności i moceEdytuj

HistoriaEdytuj

Faust VIII tak samo jak jego przodkowie jest cmentarnym czarnoksiężnikiem. Jest on potomkiem Johanna Fausta w związku z czym praktykował zaczętą przez jego przodka czarną magię cmentarną. Jest to mrocznym sekretem, więc jego rodzina postanowiła zachować to w tajemnicy.

Kiedy Faust był jeszcze dzieckiem poznał dziewczynę o imieniu Eliza, która była pacjentką jego ojca i posiadała nieuleczalną chorobę. Ponieważ była ona jedyną osobą spoza rodziny, która się o niego troszczyła, Faust zaczął bardzo ciężko pracować, aby zostać lekarzem i znaleźć lekarstwo dla Elizy. Udało mu się to i został mistrzem w dziedzinie medycyny i znalazł upragnione lekarstwo. Niedługo po tym zakochali się, wzięli ślub i otworzyli własną klinikę.

Faust miał piękną posiadłość niedaleko morza i sądził, że jego życie z Elizą bardziej perfekcyjne być nie może. Na jego nieszczęście, kiedy Faust był poza miastem, włamywacze włamali się do jego posiadłości, w której Eliza była sama. Kryminalista strzelił w jej czoło uśmiercając ją. Gdy Faust wrócił do domu ujrzał tę okropną scenerię i próbował wszystkich swoich medycznych umiejętności by ochronić Elizę, lecz nie przyniosło to efektów.

Zaraz po tym wpadł w obsesję, by przywrócić ukochaną do życia, więc zasięgnął po pomoc do starożytnej praktyki nekromancji. Faust wykopał szkielet ukochanej by z nią być nawet, jeśli nie posiada ona ni cząstki życia. Przez osiem lat opracowywał czarną magię, nawet nie śpiąc, o czym świadczą jego cienie pod oczami i mocno sine, aż fioletowe usta. Bierze on udział w turnieju szamanów aby zostać Królem Szamanów i połączyć się z Królem Duchów, który jest królem wszystkiego co żyje. Korzystając z jego mocy byłby w stanie wskrzesić ukochaną Elizę.

Dane Edytuj

  • wiek: 34 lata
  • urodzony: 8 kwietnia 1966 roku
  • znak zodiaku: Waga
  • grupa krwi: A

Linki zewnętrzneEdytuj

Funbari Onsen
Właściciel(e): Anna Asakura | Tamao Tamamura
Pracownicy: Ryu Umemiya | Kelnerki Hana-Gumi
Drużyna szamanów: Yoh Asakura | Ryu Umemiya | Faust VIII
Zdolności
Duchy: Amidamaru | Tokageroh | Eliza Faust | Frankensteiny
Dotyczące artykuły
Grupy: Drużyna "Funbari Onsen"
Inne: Pieśń o Funbari | Funbari Onsen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki