FANDOM

Tao Ginny.jpg

Ginny Tao - postać występująca w anime i mandze "Shaman king". Jest Doshi należącą do chińskiej rodziny Tao. Tak jak w przypadku Rena i Jun od małego wpajano w nią zasadę "Niszcz, albo zostaniesz zniszczony". Jest częścią "Drużyny Noroshi" którą tworzy z rodzeństwem: Soumei i Kyou.

Wygląd Zewnętrzny

Ginny jest 17-letnią chinką o jasnej karnacji.Ma czarne oczy i włosy koloru morskiego. Ginny nosi bordowy topik na którym można zobaczyć złote zdobienia. Jej sukienka i kozaki są tego samego koloru co topik. W jej ubraniu można też zobaczyć opaski na rękach w tym kolorze co reszta stroju." Dzwonek wyroczni" dziewczyny jest koloru czerwono-czarnego.

Historia

Ginny debiutuje w 8 odcinku anime gdzie walczy z Yoh jednak jej duch stróż:chińska mistrzyni kung-fu Yugai zostaje pokonana przez młodego Asakurę, przez co kontrola Doshi szamanki zostaje złamana a jej duch rozpryskuje się w powietrzu. Ginny odchodzi i znika aż do 2 serii...

Dziewczyna pojawia się ponownie w 46 odcinku anime, gdzie jej drużyna zwana "Noroshi" walczy z drużyną "Rena" czyli drużyną jej kuzyna którego zapragnęła zniszczyć. Jednak Ren wyciąga ich rodzinny miecz i składa przysięgę zdobycia korony szamana, przez co dziewczyna zaczyna wierzyć że jej kuzyn dobrze poprowadzi ród Tao. Ginny jest dumna ze swojego kuzyna i zostaje pokonana.Dalsze jej losy są nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki