FANDOM

Usui Horokeu
Horo-horo.jpg
Informacje
Japońskie imię 碓氷ホロケウ
Zromanizowane imię Usui Horokeu
Angielskie imię Trey Racer
Pierwsze pojawienie Rozdział 32 (manga)

Epizod 9 (anime)

Przynależność Plemię Ajnów

Drużyna "Ren"
Pięciu Wojowników Żywiołów

Zajęcie Szaman

Farmer

Głos Yūji Ueda (japoński)

Michael Sinterniklaas (angielski)
Dariusz Stach (głos)

Furyoku 2.100 (początek)

120.000 (koniec)

Duch stróż Kororo

Horokeu Usui (碓氷ホロケウ, Usui Horokeu), przezywany Horohoro (ホロホロ, HoroHoro) - jedna z głównych postaci w mandze i anime Shaman King. Jest częścią plemienia Ainu, synem Usui Lycana i bratem Piriki.W drugiej rundzie Turnieju Szamanów należy do zespołu stworzonego przez Ren Tao - Drużyna Rena wraz z Chocolove McDaniel.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Horohoro jest raczej dobroduszny i wesoły, ale może stać się poważny w niebezpiecznych sytuacjach. Bez przerwy kłóci się z kolegą Renem, jednak okazuje się, że tak naprawdę dba o niego. Mimo ciągłych sporów i zaciekłej rywalizacji sa przyjaciółmi. Horohoro jest bardzo skryty, jeśli chodzi o jego przeszłość. Nie za bardzo chce o tym rozmawiać i stał się wyraźnie rozwścieczony, gdy Kalim powiedział do niego po nazwisku.

Uczono go od najmłodszych lat,aby szanować i podziwiać przyrodę. Jest dummny ze swojego dziedzictwa Ainu i chętny do pomocy każdej żywej istocie.

Usui jest też odpowiedzialny. Potrafi zadbać o siebie i swoją siostrę na własną rękę. Nie można ukrywać faktu, że jest trochę wrażliwy. Można go łatwo sprowokować, a jego nastroje szybko się zmieniają. Podczas końcowej części Turnieju zmienił się w poważnego wojownika, lecz gdy nie walczył był miły i żartował.

Umiejętności i moceEdytuj

HistoriaEdytuj

Lawina

Sople lodu

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwisko, "Horokeu", oznacza "wilk" w języku Ainu.
  • W oryginalnej mini-serii Funbari no Uta fryzura Horohoro jest luźna i opada na dół. Jednak na stronach Visionz (serii pięciu obrazków, które ukazały się na odwrotach tomów mangi Kanzenban) jego włosy są naturalnie kolczaste i nie wymagają opaski, by trzymać się w górze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki