FANDOM

Pirika Usui
Pirika.png
Japońskie imię 碓氷ピリカ
Zromanizowane imię Usui Pirika
Angielskie imię Pilica
Pierwsze wystąpienie Rozdział 38 (manga)

Odcinek 9 (anime)

Powiązania Plemię Ainu

Drużyna Ren

Zajęcia Trener szamanów
Głos Tomoko Kawakami (japoński)

Rachael Lillis (angielski)

Furyoku 1000
Duch Torara
Pirika Usui (碓氷ピリカ, w ang. wersji Pilica) - fikcyjna postać w mandze i anime Shaman King. Należy do plemienia Ainu. Jest córką Usui Lycan i młodszą siostrą Usui Horokeu.

 WyglądEdytuj

Pirika jest dziewczyną mniej więcej tego samego wzrostu co jej brat, mimo, że jest od niego młodsza.Ma długie, jasnoniebieskie włosy sięgające jej za biodra. Nosi na sobie różową bluzę, opaskę z symbolami Ainu, krótką, czarną spódniczkę z tradycyjnymi symbolami Ainu oraz śniegowce. Pod bluzą nosi podkoszulek.

OsobowośćEdytuj

Jest dosyć emocjonalną kobietą. Zwykle miła i troskliwa, zwłaszcza w stosunku do swojego brata. Starała się pomóc mu w treningu do turnieju. Większość jej intencji kieruje sie dobrem Usuiego.

Umiejetności i moceEdytuj

Jest trenerką HoroHoro. Umie szyć ubrania i dość dobrze gotuje. Zna wszytskie techniki przyrządzania tradycyjnych dań Ainu.

DuchEdytuj

  • Torara - jej duch jest Drobiaszczkiem tak jak Kororo. Może kontrolować wodę. Nigdy nie został pokazany w mandze i anime z powodu ograniczeń czasowych autora.

HistoriaEdytuj

Dane Edytuj

  • wiek: 13 lat
  • urodzona: 9 lutego 1987 roku
  • znak zodiaku: Wodnik
  • grupa krwi: 0

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy Pirika trenuje Trey'a jej technika jest bardzo podobna do ćwiczeń, które wykonywali Yoh Asakura i Anna Kyoyama.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki